till en random :D

tro på dig själv lyssna inte till någon annan, det finns dom som älskar dig ge inte upp, kämpa imot även fast du känner rädslan. du betyder redan så jävla myckt för mig.jag älskar dig! det kan du se ,du hadde en sånt jälva dåligt fucking liv du hadde ingen att vara med, dina vänner dom bara svek. och stackars lilla du som förstod att det var en lek. en pojke, ingen ser hur han mår, försök men ni kan aldrig förstå. se och hör  han  redan förstörts, snälla ni släpp taget och se, han är bara en liten pojke som behöver ett stöd. va fan ni som har förstört pojkens liv så fuuck,vart är det ni vill komma ta pojkens liv? ni borde skämmas så fucking  mycket, jag skulle kunna ge min dröm till dig. utanpå låsas han må bra men egenkligen kämpar han ur denna sitvation, han hör er skratta och slå. men inuti hans kropp vill han dö, som ett litet barn som har fått känna smärta varför lever jag? tänker han. han är redan död vems fel jo det kan ni fan gissa vrf gör ni detta? han han knappt börja jobba, bli äldre vart ska han gå vad ska han göra HAN ÄR REDAN död ni kan inte ta tillbacka allt men jag hoppas att ni vill det. han känner sig sårad ensam och liten,har aldrog kännts sig tryg stackarsm mamma och pappa som har fått sörja se sänge pojken sov på.




asså jag känner ingen pojke som ahr dött skrev den bara men det är direkt ingen dikt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0