söndag! <3

i söndags var jag och åkte skridskor med min mamma morbror och kusin, och min mamma hadde inte åkt sen när hon var 15 år och när hon var 15 år kunde hon göra olika konsterxD men det gick jätte bra för henne.
hon kunde åka! OMG hahaha lol xD Hon kunde åka baklänges sen senare snurra åka på ett ben! hahahaha vad roligt det var asså vi fick hya skridskor. Men det som var tråkigast av allt att min morbror vågade inte åka=((hhahah)
men ett TIPS ÅKA ALDRIG UTAN HJÄLM: för att det var en kvinna som ramalde och slog i sitt huvud! hon kunde inte andas ambulansen komm och tog henne in i sjukhuset! och hon hadde en lite flickA  =(
och dom enda som hadde typ hjälm var typ jag min kusin och min mamma ;) <333 hejdå ska gå nu xD... men det var bara ett tips för dom som inte vill hamna på sjukhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0