jeah veckoslut, fredag ;:DD

idag hadde jag skola som vanligt. ;)

vår sista timme var friskrivning det var jätte kul tyckte iaf jag xD vi håller på med en sak som heter typ fantasy

vi ska skriva en fantasy historia, och vi får max ha tio sidor och jag kanske moste ha mer:O

min fantasyhistoria hanlar om en tjej som heter sara som går i en helt vanlig skola, och brevid doms skola finns det


en skog som dom alltid brukar leka i men sen så händer det kånstiga saker där t.e.x att nån blir mördard ;) men

säger inget mer för att jag ska inte skriva direkt en bok ;) men jag ska snart kanske fortsätta med den. ;)

+ jeeessssss det är veckoslut och michael kanske kommer och vilma min kusin bästis jag komemr ha en jätte bra

veckoslut. Hejdååå ska gå nu puss och hej ;)

Kommentarer
Postat av: vilma

hahahah :D

2010-02-05 @ 19:43:12
URL: http://vilmasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0