hahah michael!!

hanna  säger:
moroo vrf ing rerar du mig

michael sägee:
för att du sztör

hanna   säger:
nähee!!

michael säger:
no i allafall så kommaa du massooo me onödit i gallerian
och vet du es vem amanda labar e????'

hanna  säger:

men  aa men dom var ganska bra  g sku ta bort dom men  g hann sen int
daa
michael säger:
no vem e amanda labar?

hanna  säger:
nää hon ville bli kompis med mig sorry då

michael säger:
o de dää ska ja tro på??



hanna säger:

ja det ska du -.-
var det kiva där i skauten!

michael säger:
mycket
hanna  säger:
så bra för dig!
vgd

michael säger:
blir snart jävlit fitti om du int låter mij vara
haa sovi baa  timmar

hanna  säger:
alla sover i timmar men hu många timmar
g har sovt 6 h

michael säger:
pliis låt mij vara
hanna  säger:

ja ta det lungt!  take a easy man
vrf har du bliockerat mig <33  ;
dumma åsna!

michael säger:
fö att du går på nerverna och int tycks föstå att ja int bryr mij om dina juttun

hanna   säger:
so
men du aaahhhr
loool

michael säger:
sori gå störa nån annan me dina juttun

hanna  säger:
du DU lyder min ord!

michael säger:
då trodde du fel

hanna säger :

nä jag trodde inte fel dumma rumphål

michael säger:

låt mig vara i fred!!!

hanna säger:

logga ut om du vill vara ifred!!

michael säger
nnäää!

hanna säger:
då e det sen inte mitt fel om jag skriver till dig

michael säger: nää

hanna säger: DÅSÅ

michael säger:

vittu sluta

hanna: VITTU MITÄ TIPPU xdxdxdxdxdxdxdxddxdxdxdxdxdxdxd
gullegullegullegullegullelulle
iHqdaaaaaaaaaaaaa

michael säger:

HANNA PLIIIS! JAG E TRÖTT!

hanna säger: gå och sov då!!!


michael logga uuuuut hahahahahahahahah looolll

Kommentarer
Postat av: Bella

:P

2010-03-01 @ 12:11:28
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0