skola,skola,skola vad mer kan man ha? -.-

heeiiisan slutade ett idag men gick inte direkt hem för att jag skulle kopiera ut mitt projekt men man skulle igenkligen lämna iden för en dag sen så när jag kom in på min hotmail så var den inte där HUPPS :s!
men så sa min lärare att jag ska göra om det så nu sitter jag här och försöker att copsa den till min hotmail så jag kan ta den från skolan sen men,men det går inte! heheh xd men aja inte mitt fel iaf xd
pEAce/Hanna<3

jag har en fråga?

vad är eran största dröm igenkligen?....

för många säger att om man har en dröm så går den i uppfyllelse men det är ju värkligen inte sant:S

för jag har en sån ganska stor dröm....

som inte går i  uppfyllelse :(

LIte pinsamt! men,men jag vill bli en kändis och sjunga :S men det kommer aldrig att gå :(

och,och jag sjunger helt userlt dåligt!

Ha en bra da!
peace/Hanna<3♥








Kommentarer
Postat av: Laura

Jag vet inte ..jag vill inte ha någon stor dröm för att det gör mig mara olycklig om det inte händer :( Men har redan en .. som kommer ALDRIG! ALDRIG kunna bli sann! För då måste det finnas en tidsmaskin :/

2010-04-13 @ 18:50:36
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0