älskar er!<3

ni är allt, ni är stjärnan i det blå ni är havet ni är allt vackrats man kan få
skrattar ni skrattar jag, gråter ni gråter jag, hoppar ni hoppar jag
det tar flera år att berätta vad jag känner för er.
När jag inte hör eran röst känner jag mig tom, saknar den tröst jag fick från era ord. När jag var ledsen torkade ni mina tårar. När jag var ensam slapp jag bli så
sårad. ni är så speciella för mig Bouchera,issa,christine,laura,nathalie,shams, evve,riam,sohad, mohammed, karrar, danne, daniel.s och soffe
mitt allt, mina bästa väner. jag kan inte ljuga för er.  ni känner mig allt förväll. Ögonen så säg då ett långsamt farväll. jag skulle brinna mig på brinnande bål för att ge eran hjälp.
ni fattar inte hur mkt jag saknar er.
jag e ingenting utan er. ni e min bästa vänner jag hoppas att ni läser det här nu
jag har tappat alla dem här personerna som fick mig att må bra. tänker på tiden, tänker till
tillbacks sagan om oss 2007

p.s ÄLSKAR ER NI ÄR ALLT VACKRAST MAN KAN FÅ♥

Bouchera= saknar  bara dig  mer för varje dag<3 ÄLSKAR DIG<3

issa= försök inte dissa<33 älskar dig gmn endå ;) ÄLSKAR DIG<3

christine= är ingeting utan dina ord. ÄLSKAR DIG<3

laura= den som skrattar, skrattar sist ;) alla våran minnen var en god tid :) ÄLSKAR DIG <3

nathalie= jag kan berätta alla mina ord för hos dig är jag trygg :) ÄLSKAR DIG<3

shams= utan dig är jag inte cool <33 ÄLSKAR DIG<3

evve= utan din skratt har jag inge humör alls! =) ÄLSKAR DIG<3

riam= söt, underbar, vacker, snäll det är allt jag vill ha en vänn som du :)<3

sohad=
en underbar människa som du kan jag aldrig bli :(<33 MEN ÄLSKAR DIG ENDÅ SÅ SJKT MKT!<3

mohammed= utan dina sköna skämt skulle jag inte kunna överleva <3 ÄLSKAR DIG<3

karrar= om du inte fanns här på jorden skulle jag känna mig tom<3 ÄLSKAR DIG<3

danne=  u make me smile<3 ÄLSKAR DIG<3

daniel.s= u make me happy<3 ÄLSKAR DIG<3

soffe= u are so special to me<3 ÄLSKAR DIG<3





Kommentarer
Postat av: isabell

Gumman jag saknar dig som fan, vill ha dig tebax hit till sverige :( <3 jag dissa dig ? XD skulle aldrig dissa en så underbar person som du, jag älskar dig som fan <3 <3 <3

2010-04-22 @ 21:29:37
URL: http://issasthing.blogg.se/
Postat av: isabell

sv: hahah aha ja de rimmar ju faktiskt XD saknar dig babee <3 <3 <3

2010-04-23 @ 19:54:13
URL: http://issasthing.blogg.se/
Postat av: Anonym

me like the text, nice svengelska huh, haha nej.. skoja, HANNNA.. hejsan :D

2010-04-24 @ 19:27:20
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0