RASSE,RASSE! :D

hahah rasse tant! om hon är rasse mot hundar vrf har hon en hund sj hahahah :-D. jaja skitsamma nu ska vi inte prata om det iaf! Idag så gick jag och min kusin till kiosken för att köpa oss en lollipopOk! kanske inte den färgen men det var en gul klubba men igentligen så köpte vi två klubbor var och en ms frezze var :) jaj skitsamma-.-! men när vi kom till kiosken så var det en tant framför oss och två mörka killar bakom oss som kanske var i 10-års åldern. den där tanten sa till oss att vi    fick gå före den dära tanten och dom dära små glinen fick stanna kvar och den dära tanten tittade snet på dem hahah vad jag och min kusin började skratta hahahah-hahahah :):):):)! när vi skulle gå så gick vi och satte oss  i trappen sem kom dom också och satte sig i trappen så vi hållde typ på att reta dem så vi sprang lite upp och ner sen så satt dom där nere så när vi skulle gå ner så satt dom dära och typ blockerade vägen så att vi inte skulle komma förbi haha sen gick vi förbi sen hörde vi att en dörr öpnade sig så min kusin springer hem och jag springer ut och dom spriger upp sen så blir dem stoppade av ett par grannar och får skäll hahah fan villken tur jag och min kusin fick. men sen kom hon ut och sen gick vi hem. (TUR DAG FÖR OSS) och ( INTE DOM !) HAHAH

peace<3/Hanna<3

Kommentarer
Postat av: isabell

sv: tacck söttnouus <3 <3 jag saknar dig mera jag svär <3 <3 jag älskar dig också älskling <3

2010-04-25 @ 00:04:21
URL: http://issasthing.blogg.se/
Postat av: elina

eh...

1. brukar du röka?????? :o

isf; OMOGET!!

2. det som menas med den dära "rasse,rasse" (som du pratar om) det menas ju med att den hunden tanten har är ju svart (menas som mörkhyad) så då kommer den vita hunden (menas ljushyad eller vad man ska kalla det...) och skäller och de är därför tanten säger; RASIST!

fattar du?????? bra tack hej...

Postat av: elina

racist*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0