nemen guuud! ;oo

heeeiiii och godmorgon eller jag har inte sovit nånting har igenkligen varit uppe hela dagen eller jag kanske somnade en timma, men ag hat i sånna fal sovit en timma. Jag och min kusin satt i köket som vanligt och spela kort och drack te. klockan sex på morgon gick vi på en ganska så lång promenad kanske två timmar var vi borta hhihi :P jajaj
NAM NAM :p XD1 ååhh! i morgon är det skola
suck*


I LÖRDAGS*

TAMARA: hanna jag går och lägger mig väck mig om några minuter!
hanna: mm visst!

10 minuster senare
hanna: TAMARA!! vakna!!
tamara: ok bara två minuter till.
hanna:* åhh boring* pallar inte data går lägger mig bredvid tamara :).
vi lyssnar på musik tillsammans sen somnar vi
hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhaahhaahahahahahahhahaahhahaahah

jag som inte skulle somna jaaahaa -.- men endå haha.

men hejdå ska göra min projekt lite för att ska lämna den till skolan i morgon :(


peace<3/Hanna<3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0