jaaha -.-<33

det är skiiit varmt ute iaf..( 12+grader).. jag e så lycklig snart sommar, man kan typ ju redan gå i skjorta;) och faktisgt shorts om man har leggins under (;; hihhii                
OMG!!+ jag fyller år 18 april nu på sönadg guud så underbart.....brrr=)
öskelista: hmm
1. PENGAR.
1.PENGAR.
1.PENGAR.
1.PENGAR.



jijijijijijijijijijiji..................shiiit pommesfrites?
svar: vill du ha pommesfrites hanna?
öööh nejjj ellr jo det är gott men jag vill inte ha det(;; men asså men guuu titta på den hära fula bilden som jag hittade i min data-.- xdxdxdd
1.
2.
okeejj...?
peace<3/Hanna
<3♥


Kommentarer
Postat av: isabell

naaw, tack gumman, men du e söötare ! :D <3<3<3<3

2010-04-12 @ 16:10:03
URL: http://issasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0