den bort spungda hunden! <33

idag efter att jag kom hem från skolan så gick jag hem för jag orkade inte åka metro hem ( tunnelbana)

när jag gick den stigen så såg jag en liten hund valp typ som var i skogen lös och jag tittade mig omkring om det var

nåns hund men vi hittade inte ägaren så jag gick med ronja och alexsandra min kusins kompisar för dom gick oxå

samma väg men det var jag som hottade den så vi gick till itis sen på vägen så mätte vi upp min kusin, eftre en

stund när vi är på väg till centrum med den gulliga bortsprungda hunden så ringer min kusins  mamma och säger att

vi ska ta hem den och ringa polisen så vi går tillbacka hem med den söta lilla hunden som är lite rädd fortfarande

så när vi kommer hem säger maritza ( kusins mamma) att vi ska gå ner och köpa mat till den, huhu lite jobbig dag

igentligen om jag inte hadde hittat den där lilla hunden så skulle vi jobba asså städa hos Alejandro min kusins

storebror och städa för att han badrum hadde brunit upp men tur att han var vaken då, men iaf så ringde maritza

polisen och det dröjde en stund när dom svarade, poliserna sa att dom skulle ringa upp så fort dom fick

tag på ägarna! Den dära hunden hoppade upp på spffan då sa jag till den stängt BORT FRÅN SOFFAN!!och gissa

vad som hände???!! JUU DEN BÄT MIG men det blev inga märken som tur va lilla fräcka  hund! xd men såklart den

är bara en valp som är borttappad och rädd. Stackarn, men lite senare ringer ägaren helt stressad och glad och

hon säger att vi ska komma ut till affären som ligger precis utanför huset. Hon blir iaf jätte glad när hon får se sin

hund igen :) awwws den hette timi och var ett år elr ett halvtåt bara aawwws.

men hejdå gör mig!<3



peace<3/Hanna<3♥

Kommentarer
Postat av: Laura :))

Hhah , fett coolt!! :D

2010-04-26 @ 19:17:10
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: anka

aaawws vad gulligt men otacksamma lilla hunden som bet dej xD vet du alls vad den var för en ras?

2010-04-27 @ 18:57:55
URL: http://ankelimankeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0