ca 2h på toaletten :P HUPPS xd

färgade håret utan att fråga min mamma :P hihihihi jaa det kallar man den riktiga hanna(riktiga tamara) för hon var ju okscå med :)fast det blev inte blont :/ fast det blev liksom ljus brunt men kanske  nästa vecka eller nånting ska jag och min kusin färga håret till hel svart!  det kommer säkert att bli fint hoppas jag iaf!!!!! :) jag vill ju in te direkt skämmas men jag ska fråga min mamma då :P men det komme jag ju säkert att få:D::D:D:D:D: HAHAH var typ i toaletten ca 2h :o ;oo xD men ska data lite nu hejdå

puss, /hanna♥<3

Kommentarer
Postat av: Daniel Vardakis Lembke

Sv; Tack tack :D Du med! :)

2010-04-03 @ 15:03:38
URL: http://aandd.blogg.se/
Postat av: isabell

sv: haah aa namnam ;) <3 älskar dig gumman <3 <3 <3a

2010-04-03 @ 15:13:20
URL: http://issasthing.blogg.se/
Postat av: sara ngoie

hej hanna du skulle passa med svart hår färg jätte mycket ses! <3<3<3<3

2010-04-03 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0