kul att veta??? om mig!!

1. vad heter du?

svar: jag heter Hanna

2. hur gammal e du??

svar:  jag e 13 och jag e född 960418

3. hur myckte väger du

svar: vet inte direkt men just nu så väger jag 52,2

4. är du ihop med nån??

svar. nej inte just nu :DD

5. är du kär i nån

svar. jag säger inte men dom som känner mig vet redan  :DD

6. röker du ??

svar. värkligen inte vill, knappt börja röka

7. gillar du shoppa

svar. jjjoh jag älskar att shoppa

8. säg din klass lista som sötast till fulast börja med sötast?? :DD

svar. 1.Daniel.g
        2.karrar
        3.Mohammed
        4.Daniel.s
        5.Sam
        6.Ali
        7.Nahom
        8.Linus
        9.Qasim
9. vem tycker du är sötast av tjejerna i din klass
1.Christine
2.Riam
3.Sandra
4.Bouchera
5.Shams
6.isabell
7.Sohad
10. vilken är din favorit låt just nu??Lady Gaga - Bad Romance



Kommentarer
Postat av: Christine

Du är sötast <3

2010-09-28 @ 17:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0