jul,jul strålande jul :DDD

Det är nu jul och i morgon är det julafton jAAA......
oooh jag vet inte vad jag ska göra men snart ska jag göra lite jul kort till alla om jag orkar.
idag kunde jag knappt sova för att min kusin våldtog  mig(hahhahahahha) på ett drivande sätt xD
hon hoppade på mig 24,7 och viskade i mitt öra det var skit jobbigt men jag ska hämna på henne idag om jag orkar hihihihihi :D. imorgon kommer min storebror till finland han ska fira jul hos oss. och min mamma har köpt en parfym och en kofta som var jätte fin och allt det lilla blev bara 100 e asså 1000kr om det är i svenska pengar.
Det som är dåligast av allt e att jag vet vad jag få av min mamma för jag såg vad hon köpte hihihi jag är jäwla nyfiken på allt.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0