Damp :PPP

asså jag dampar mig på eveh just nu asså evelyn. För att hon skrev så här---------------------> i sin fucking blogg

fredag 4 december 2009

Fågeln vi hjälpte<3<3:D

Hejhej:) Det här är fågeln jag och ''2'' till kompisar lyckades få lung Vi hittade den skadad ute:( Men vi tog hand om den i typ 2dagar. Sen så tog min kompis '' Lovisas '' mamma den till djursjukhus. Och nu så mår den jätte bra<3<3:d

 

Hoppas du flyger högt uppe i luften:D<3

Kissies // Broowniie^^
Upplagd av Ewwe kl. 07.25

  meen det var inte så efter som linus bärde den in till min storebrors rum sen var fågeln hoss oss två dagar sen dog den=(((


nuuuuu pratar hon helt plötsligt om andra saker fast vi pratade om det här DAAAAAMP ASÅÅ!!!!!


Kommentarer
Postat av: Gissa-.-'

Men asso, OMG !



Viken jävla damp du fick... -.-'

2009-12-26 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0